utorok 14. augusta 2012

Cupcake

V poslednej dobe ma okrem lakovacej mánie chytilo aj vypekanie :) Môj posledný najväčší pokus, tortu pre synovca, ste mohli vidieť tu . Avšak začínala som muffinami, ktoré sú rýchle, jednoduché a zatiaľ nepoznám človeka, ktorý by ich nemal rád :D. 

No a dnešným príspevkom som spojila svoje dve mánie do jedného (vlastne do desiatich prstov :D ) 

Ako podklad som použila jemnú fialovú Miss Levander od Essence z kolekcie lakov na nechty Show your feet. Ružovou zdobičkou Julie Rose som nakreslila na končeky nechtov tri pásiky. Potom som pomocou bodkovača vybodkovala vrch koláčika bielym french white od Maybelline. Následne som urobila menšie bodky, fialové a ružové. No a na čerešničkou na torte je červená bodka Kiss on top of the rock Nail Color 3 od Essence. Nakoniec samozrejme top coat gel look od Essence.






A tu pripájam moje kulinárske výtvory, na ktoré som obzvlášť hrdá. Srdiečka som robila svojmu chlapovi na narodeniny a dúhové muffiny zase švagrinke na narodky :)


3 komentáre: