sobota 28. júla 2012

čierny mosaic effect od Avonu

V poslednom čase som akosi nemala čas pridať nový článok a vlastne ani si lakovať nechty :D Chystala som totiž tortu synovcovi k jeho piatym narodeninám. A keďže išlo o moju druhú tortu, a chcela som, aby dopadla lepšie ako moja prvá,  tak som musela čerpať inšpirácie a študovať články a na nechty akosi neostával čas :) Ale torta upečená, ozdobená, odovzdaná oslávencovi a napoly aj zjedená :D

A môžeme prejsť k téme článku. Neviem vôbec prečo som doteraz neuvažovala o čiernom crackovacom laku na nechty. Tento mám požičaný od sestry a tak sa mi zapáčil, že aj ja si plánujem zaobstarať nejaký. Mám len červený myslím, že to je nejaká čínska značka a modrý ten je od Essence a pri oboch keď som ich použila som mala pocit akoby som mala lak olúpaný a už na druhý deň som ich aj dávala dole. A možno to bude len zlou kombináciou lakov, neviem.
No a keď som videla ako vyzerajú tieto dva, o ďalšom som už ani neuvažovala. Teda dovtedy, kým mi sestra nepožičala čierny crackovací od Avonu a keďže mala aj nový Snow White od Essence z limitky Snow white požičala som si aj ten a kombinácia bola na svete a podľa môjho skromného úsudku tieto dva laky proste pasujú k sebe ;) 



Aj keď tomu crackovaciemu laku by som vytkla jeho nadmiernu rýchlosť schnutia, pri mojich dvoch predchádzajúcich skúsenostiach som podobný problém nemala, tak preto neviem či je to teda bežné. Aké máte vy skúsenosti s crackovacími lakmi? vyskúšali ste aj tie od Avonu?

No a tu som pre porovnanie našla ako vyzerala moja predchádzajúca skúsenosť s modrým od Essence v kombinácii s hnedým S-he.



A pripájam aj foto môjho dielka...za ten pohľad plný prekvapenia a šťastia to stálo :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára