štvrtok 10. januára 2013

China Glaze - Pure Joy

A na rad sa dostáva aj posledný z mojich Vianočných darčekov, Pure Joy od Chine Glaze. Moja prvá skúsenosť s touto značkou. Spomínaný lak je z vianočnej kolekcie Holiday Joy Collection. Objednávala som si ho z ebay pred Vianocami, aj keď nestihol doraziť pod stromček, beriem ho ako Vianočný darček :) 

Výber laku nebol vopred premyslený, dostala som ponuku vybrať si lak ako darček, tak kto by odolal :) No a jedna slečna ma v maily prosila o objednanie nejakých lakov z ebay, tak som spojila objednávky. 

Tento lak som mala poznačený ako "must have" odkedy som videla na zahraničných blogoch ukážky tejto novej kolekcie. Ide o lak s drobnými červenými a výraznejšími zlatými trblietkami. Pre mňa je veľkým plusom, že trblietky vôbec netreba prosiť. Na nechte ich je hojný počet, lakovanie prebehlo bez ťažkostí, maximálna spokojnosť.

Ja som Pure Joy použila ako topper na červený podklad 121/190 od S-he. 



,
Na prichádzajúcu plesovú sezónu ako stvorený :)


1 komentár: