sobota 8. decembra 2012

ôsmy deň - cezmíny/imelo


Pri zostavovaní zadaní do tejto vianočnej výzvy som narazila na pre mňa, priznávam v angličtine som začiatočník, neznámy výraz „Holly“. Po preložení do slovenčiny, že Cezmíny som tiež nebola o veľa múdrejšia. Ešte, že existuje ujo Gúgel a podľa obrázkov som nakoniec prišla na to, že nič neznáme to vlastne nie je, dokonca ju má babka v záhrade, len som doteraz nepátrala po názve keru, nebol dôvod :D 

I keď u nás je asi viac známe imelo, aspoň v mojom okolí určite.  Aj u nás doma si vešiame na Vianoce, zvyčajne na kuchynský luster imelo a dávame pozor, kto sa pod ním stretne, aby si následne dali pusu. Tento rok,  už tradične nebude výnimkou. Myslela som, že kým budem písať tento článok, už zoženiem nejaké a pridám fotku živého. No hľadala som márne na známych miestach, zatiaľ imelo nemajú. Dúfam, že ma nesklamú a do Vianoc nejaké zoženiem. 

Popravde mne je sympatickejšie skôr prvá možnosť zadania a ňou je cezmína. Dokonca aj jej aplikácia na nechty netrvala dlhšie ako pár minút, veď posúďte samé. Najskôr som necht nalakovala 612/417 od S-he, trblietavou tehlovo hnedou s prímesou trochu červenej a mala som pocit akoby bola trochu šmrncnutá aj zlatou. No a ešte než lak zaschol poukladala som tri červené kamienky a z každej strany som dala zelené kamienky, do tvaru cezmíny. Celé som to nakoniec prelakovala top coatom od Essence. 



Poznáte tento vianočný krík?

1 komentár: