štvrtok 1. novembra 2012

Novinky Október v hlavnej úlohe OPI

Čo mi pribudlo nového tento mesiac, už asi viete. Ale pre istotu ešte raz spomeniem, že ide o Halloweensku mini kolekciu Opi So-So- Skullicious, ktorá sa skladá s nasledovných lakov:

- Hi, Pumpkin!
- A - rose from the dead
- Mourning Glory
- Candlelight

Ako vidno na fotke, okrem lakov boli k lakom aj halloweenske vodolepky, celkom 10 kusov.




Aby som bola aktuálna, kedže Halloween je už tu, laky vám predstavím v jednom článku. Prvý v poradí oranžový Hi, Pumpkin, ste už mohli vidieť tu. Tak poďme pekne k druhému A-rose from the dead, ktorý má krásnu žuvačkovú ružovkastú farbu, tiež je potreba dvoch vrstiev na dokonalé krytie, ale konzistencia tohto laku v porovnaní s Hi, Pumpkin, je úplné odlišná. Kým Hi, Pumpkin mi nekryl dobre, ostávali mi nenalakované pásiky, u A-rose from the dead toto určite nehrozí, radosť s ním lakovať :) tretím v poradí je Mourning Glory, super čierny lak, po akom som vždy túžila. Všetky čierne laky, ktoré som doteraz mala pruhovali, nekryli dostatočne a tento od OPI sa skutočne podaril. Kryje už v prvej vrstve. No a posledným, je Candlelight. Slniečková žltá. Dúfala som, že presne ako vo fľaštičke bude ja na nechte, ale zmýlila som sa. Mám tri vrstvy a stále presvitajú končeky. Takže odporúčam dať biely lak ako podklad. 

Ako vidíte, moje nechty museli ísť nakrátko. Zase raz som zabudla na krém a rukavice, keď sa ochladí. Neznášam toto obdobie...už nech je zase leto :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára