pondelok 19. novembra 2012

Novembrové novinky Essence Twilight - A Piece of Forever

Viem, premiéra bola 15. 11. som trochu pozadu, ale skolila ma chrípka. Takže aj k samotnej limitke od Essence som sa dostala s oneskorením. Našťastie, laky o ktoré som mala záujem sa mi ešte ušli, čo ma neskutočne potešilo :) Pôvodne som plánovala len 03 A Piece of Forever, ale nakoniec som neodolala ani 04 Edward´s Love.


Ako prvý vám predstavím zlatý Piece of Forever. Som rada, že sa mi ešte ušiel, strašne som sa naň tešila a posledný na mňa čakal u nás v DM :) Na nechte pripomína roztopené zlato, s trochou hnedej. Je dosť tekutej konzistencie, takže treba dať pozor pri lakovaní, rozteká sa na všetky strany. No aj tieto laky majú široký štetec ako ostatné od Essence a roztekanie s nimi hravo zvládnete. Ani tento lak si nemohol odpustiť pruhovanie, koniec koncov zatiaľ som sa neostretla s metalickým lakom, ktorý by bol iný. Obsahuje tiež drobné trblietky , ktoré krásne odrážajú svetlo a robia farbu ešte žiarivejšiou.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára