štvrtok 8. novembra 2012

Morský vánok

Presne tak sa volá lak, ktorý vám dnes predstavím. Je od Avonu. Neviem ako vy, ale ja som potrebovala kúsok leta :) A názov Sea Breeze by mi mohol pomôcť :) 
V katalógu vyzeral, že bude viac zelenaj a hlavne krémovej farby, ale naživo na nechtoch to tak zo začiatku vôbec nevyzeralo. Po prvom ťahu štetcom som myslela, že ma asi porazí. Vodový lak, ktorý sa roztekal na všetky svetové strany, presvital tak, že bolo vidno aj to čo som na nechte nemala a tá farba, neverila som vlastným očiam, že také niečo v katalógu vyzerá tak dobre a už som si aj išla nadávať, že som sa zas nechala nachytať. Farba bola niečo medzi mätovozeleno-šedou s prímesou elektrizujúcej modrej, neviem prečo, ale strašne mi to pripomínalo šupiny kapra.  ALE potom som dala druhú vrstvu, trochu hrubšiu ako prvú a prosím, ako v katalógu :D Niečo medzi pepermitovo-zelenou a šedou. Schnutie bleskurýchle, do matna preto odporúčam top coat, no a výdrž dostatočná, klasické tri- štyri dni. 




No a aký by to bol morský vánok, keby tam chýbalo slniečko. Takže také zapadajúce alebo vychádzajúce??? , v podaní čipkovej manikúry, vo vedľajšej úlohe s kanárikovo žltou Fiercely Fiona od OPI




2 komentáre:

  1. nádherna farba :) ale s tou žltou mi to tam mierne splýva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fotak mi trochu nechcel spolupracovat, akoby uplne ignoroval tu zltu :D

      Odstrániť