streda 21. novembra 2012

Essence Edward´s love Twilight Breaking Down II

Druhý lak z Twilight limitky od Essence. Ako som už spomínala, kúpiť som ho v pláne nemala. No keď som ho zahliadla na blogu ako v skutočnosti vyzerá, začala som nad ním uvažovať no a v DM som ho šupla pekne do košíka. Dôvod pre ktorý som ho pôvodne nechcela bol, že mi pripadal rovnaký alebo veľmi podobný laku z minuloročnej Twilight limitky Hunt me if you can. No zmýlila som sa. 

Edward´s love je tiež čiernej farby, na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že aj trblietavé čiastočky, ktoré sú jeho súčasťou, sú striebornočiernej farby. No skutočne len na prvý pohľad. Po nalakovaní Vás ožiaria krásne zlaté šupinky, ktoré na tmavom podklade pripomínajú priam hviezdnu oblohu. A ich množstvo je mnohonásobne väčšie ako pri Hunt me if you can.
Lak je vodovej konzistencie, preto si vyžaduje opatrnú manipuláciu. Použila som dve vrstvy, aby efekt bol čo najlepší. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára