pondelok 22. októbra 2012

Halloween...Where is the party?

Niektorími zatracovaný, niektorími ospevovaný...fialový alebo zelený či modrý???Alebo žeby šedý? Reč je o  chameleónovom lak od Essence Where is the party, ešte v starom dizajne. Podstatné však je, že padne vhod práve pre prichádzajúce halloweenske obdobie. Áno áno, aj mňa už chytili tekvičky, duchovia a iné srandičky pripomýnajúce Halloween, na nechtoch :D
Takže nech sa páči...

Lak je skvelý. Mení farby podľa uhla dopadu svetla na nechty. U mňa sa tváril fialovo a prechádzal do silno zelenej. Dala som jednu vrstvu, ako vidno na fotkách, úplne stačili k dokonalému krytiu. 



No a potom som nalepila na nechty hviezdičky a mesiac. Čiernou zdobičkou od Julie Rosse som potom do stredu nechta nakreslila netopiera, teda aspoň som sa o to teda pokúsila. :D Zdobičkou so striebornými trblietkami som obkreslila líniu krídel a nakoniec bielou zdobičkou som nakreslila oči. Celé som to zalakovala Gel-look nadlakom od Essence. netopierov mám na všetkých nechtoch okrem nechtu, tam sa mi už bohužial nemestil :D 


P.S. Dnes mi už dorazili aj So-so-Skullicious od OPI, takže čoskoro čakajte nové príspevky :)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára