štvrtok 4. októbra 2012

Essence výpredajový fateful desire

Zase som neodolala a siahla v regály po červenom laku. Je ešte z augustových výpredajov Essence lakov color & go v starom obale a volá sa Fateful desire.
Tento vínovo červený alebo ak chcete krvavočervený odtieň s nádychom do hneda nemám, tak nie je o čom a ešte k tomu, bol aj vo výpredaji, no nekúp to :D Krytie klasické, v dvoch vrstvách, aj keď ako tak pozerám na fotku, asi by zniesol kľudne aj ďalšiu vrstvu, aby tie končeky tak nepresvitali. Vydržal mi pekné tri dni, takže som s kúpou spokojná, o to viac, že mi ladí ku kabelke, ktorú mám v pláne túto jeseň nosiť.



Podľahli ste aj vy trendom, že kabelka má ladiť k nechtom? :)

P.S. moje nechty práve prechádzajú menšou krízou, musela som ich ostrihať úplne na krátko, sú rozštiepené proste jedným slovom KATASTROFA. Dám im chvíľku čas na regeneráciu, takže články budú poskromnejšie.


1 komentár:

  1. tento lak mám i ja, je krásny :) a ku kabelke moc neladím, lebo stále nosí buď bielu alebo čiernu :D

    OdpovedaťOdstrániť