piatok 19. októbra 2012

Catrice Ulti mate Nudes - Dance like a prima Ballerina

Tento lak som dostala v DM balíčku za 70 bodov ešte v auguste. Potešil ma, nude laky sa stali mojimi obľúbencami. A obzvlášť tie od Catrice. Skvelo sa s nimi pracuje a aj výdrž je dostatočná. 

Takže k tomuto krásavcovi, Dance like a prima ballerina, nemám žiadne výhrady. Je slaboružovej farby zmiešanej s troškou hnedej, a okrem toho s drobnými trblietkami. Najskôr som rozmýšľala, že s ním vytvorím francúzsku manikúru, ale nakoniec som ho len tak nalakovala. Ako vidno na fotkách, končeky presvitajú, takže doporučujem pod neho buď bieliaci lak, alebo biele končeky, aby ste nedopadli ako ja, so žltými končekami, ktoré mi dosť vadili. 



Nakoniec som sa rozhodla naň nalakovať červené pásiky, na ktoré som použila Essence 01 Snow White




Dnes keď som chcela pridať fotky som zistila, že s pásikmi som ho zabudla odfotiť. Ako môžete vidieť teda po troch dňoch je stále bez porušenia. 

A konečne nám už zapojili elektriku, tak sa vytešujeme :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára