streda 26. septembra 2012

Nočná obloha s Essence boys are back in town

Dni sa nám už celkom slušne skracujú...Len toď nedávno bolo ešte o 9 večer svetlo.Trošku ma chytá nostalgia :D za odchádzajúcim letom. Ale zas na jeseň sa teším tiež, lebo sme dostali konečne dvojizbový byt a budúci týždeň sa budeme konečne sťahovať do nášho. Tým by som sa zároveň chcela ospravedlniť, že písať asi nebudem tak často, alebo budem sa snažiť nezanedbávať blog úplne :)

A teraz k téme dnešného článku. Tá čoraz skôr a skôr prichádzajúca tma ma inšpirovala k môjmu dielku. Ako podklad som použila Essence lak Color3 boys are back in town. Tento dvojlak som kúpila v nedávnom výpredaji starého sortimentu v DM. Prvý lak, ktorý som teda použila ako podklad je šedofialovej farby, ale prevláda skôr tá tmavošedá. No a potom som druhým lakom, topperom  it´s just a little crush nalakovala našikmo 3/4 nechtu. No a ešte hviezdička :) 

Lakovanie prebehlo bez komplikácií, krytie už v prvej vrstve, čo ma prekvapilo, príjemne samozrejme :). Vydržal 3 dni, aj keď hviezdičky mi opadli už na druhý deň :D 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára