pondelok 17. septembra 2012

Nákupy Blava a PUPA

Tento lak by sa ani nemal nachádzať v mojom vlastníctve. Pôvodne sme ani nemala v pláne vojsť do tohto obchodu. Mali sme sa v Avione len najesť po nákupoch v Moebelixe a Ikei. Dala som si záväzok, žiadna kozmetika, bižutéria ani oblečenie, kým nebudeme mať zariadený náš nový byt. Lenže to by som si nemohla sadnúť pri obede tak, že som rovno videla na nápis PUPA. Len tak som poznamenala, že: "Aha tam je tá PUPA". Priateľ a švagriná samozrejme vedia, že som túžila aspoň po jednom laku tejto značky, lebo u nás  v okolí žiadna predajňa nie je. Takže nenápadne sme sa po dojedení vybrali práve tým smerom a švagriná ma so sebou vtiahla dnu. No a keď som tam už bola, nebolo treba veľa a ani neviem ako, už som vychádzala s taštičkou a v nej som mala 511 Seharse Orange z letnej kolekcie. Zbadala som prvý, čo sa mi zapáčil a išla som k pokladni, lebo keby sa tam obzerám dlhšie, isto by neostalo len pri tom jednom :D 

P.S. ako "poctivo" dodržiavam môj záväzok (spomenutý v tretej vete), ktorý som si pôvodne dala na začiatku augusta, môžete vidieť v článku o augustových novinkách. A nejako podobne dopadlo naše nakupovanie podľa nákupného zoznamu, ktorý sme si poctivo doma pripravili. Až na detail, že v obchodoch som si naň spomenula až pomaly pri pokladniach a zistili sme, že žiadna z vecí, ktoré sme mali v košíku na ňom nebola. Toľko ku kvalitnému marketingu týchto vyššie spomínaných firiem :D Ale teraz už k samotnému laku. Farba úžasná na horúce letné dni, škoda len, že som si ho nekúpila skôr :) Krásna oranžovo žltá, kryje už v prvej vrstve, čo je úžasné. Je prvým lakom tejto značky v mojej zbierke, ale spokojnosť u mňa maximálna, len škoda, že do Blavy sa dostanem tak raz za rok aj to neplánovane.


Sám o sebe je nádherný, ale ja som na vrch ešte použila topper Essence Nailcolor 3 Kiss on top of the rock. Fotila som pri dennom svetle, aby trlbietky vynikli :)









2 komentáre: