štvrtok 20. septembra 2012

Modrá je dobrá...

Modrých lakov mám málo, ako inak, preto som si musela zaobstarať práve Via airmail od Essence. Je z augustovej limitky Ready for Board, ktorá ako prvá, odkedy som objavila túto značku, nebola v každej jednej DM, ale len vo vybraných. Keďže som sa zaľúbila do tohto modrého, ísť si preň do susedného mesta nebol problém. A po nalakovaní môžem povedať, že ľutovať to vôbec nemusím.
Pri prvých upútavkách na túto kolekciu som mala pocit, že vyzerá podobne ako môj modrý Opík Ogre-the-top blue. (Pôvodne som sem chcela dať odkaz na článok, v ktorom som vám ho predstavovala ale práve som si všimla, že mi fotky zmizli z článkov, ktoré som sem prekonvertovala z môjho prvého blogu. Ten som minulý týždeň už definitívne vymazala ale nenapadlo ma, že tým vymažem aj fotky v tomto blogu. Našťastie ich mám v počítači, takže chvíľku to potrvá, ale posnažím sa dať ich pekne sa svoje miesta).

Ešte, že som si pozrela aj swatches k lakom z limitky. Pretože so spomínaným OPI nemá vôbec nič spoločné. Via airmail nie je klasická modrá. Je to tmavá modrá s prímesou fialovej farby, presne v takom pomere, že ma uchvátil. Skvele kryje už v prvej vrstve, ale pre dokonalé krytie som dala vrstvy dve. Výdrž má dobrú, olupovať končeky sa mi začali až na tretý deň.




Aspoň pre porovnanie pripájam teda foto OPI Ogre-the-top blue. A pri porovnávaní vidno, že tieto farby nemajú vôbec nič spoločné :D Asi zájdem fakt k očnej, aby mi skontrolovala zrak :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára