pondelok 3. septembra 2012

Maybelline Coral Rose

Pri tom mojom už toľkokrát spomenutom upratovaní som okrem iného narazila aj na tento lak.

Mám ho už nejakú tu dobu, rok možno aj dlhšie a zistila som, že som ho ešte ani raz nepoužila. Stáva sa to aj vám??? U rodičov som ich mala uložené v poličke a tam som ich pekne videla no teraz, v tom kufríku je to fakt hrozné... už som aj myslela, že problém mám vyriešený, švagrinka mi doniesla zo zahraničia takúto košíkovú poličku, imitácia ratanu.


Aj sa mi tam tie laky vošli aj so všetkými mojimi ozdobami na nechty. Aj som už bola natešená a potom zrazu mi to celé došlo...že ono sa mi tam síce zmestilo všetko čo som chcela, ale ako sa poznám nové laky budem kupovať ďalej a tie budem dávať kam???zas do kufríka??? Lebo ja sa poznám a aj keď by som si povedala, že už nekúpim, kým nejaký neminiem tak to určite nedodržím, už teraz pokukujem po halloweenskej kolekcii od OPI So So Skullicious, nehovoriac o kolekcii James Bond, Germany kolekcii či nových lakoch Essence či Catrice. Tak som pekne šupla laky na ich pôvodné miesto v kufríčku. No a do košíčkov som nakoniec upratala bižutériu (retiazky, korále, náramky a iné bižu :) ) Aspoň tie sú už upratané.

No a k laku asi len toľko, že názov presne vystihuje jeho krásnu farbu, koralovo ružová s jemnými zlatistými trblietkami a pruhuje, ale celkový dojem to nijako nekazí, práve naopak. No a ešte som použila striebornú zdobičku a pár kamienkov, ktoré som striedavo poukladala.




4 komentáre:

  1. láček je hezký, ale já ti hrozně závidím ten stojan! něco takového potřebuji a nějakou dobu už hledám:) potřebuju někam ty laky uklidit, na poličku už se mi skoro nevejdou:) a s novými laky já to dělám tak, že si je dám úplně zvlášť, takže vím, že jsem je ještě nelakovala a hrozně se na ně vždy těším!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No odkedy mam blog tak to aj ja tak robim uz, ze nove oddelujem :) Tak drzim palce v hladani, urcite aj tu najdes nieco podobne :)

      Odstrániť
  2. Pekne su aj tieto tvoje svetlejsie kosicky:))))

    OdpovedaťOdstrániť