nedeľa 23. septembra 2012

Essence 119 boho chic

Ďalším nováčikom od Essence v novom dizajne je 119 Boho Chic. Pri kúpe tohto laku, som sa rozhodovala akosi inštinktívne. A až teraz som si uvedomila ako dobre som si vybrala. Na prichádzajúce jesenné obdobie myslím ako stvorený. Veľmi mi pripomína farbou tekvice.Také tie klasické, haloweenske. Jemnučká oranžová farba, doplnená drobnými zlatými trblietkami, ktoré sa nenechávajú prosiť a v hojnom počte ich dostanete na nechty. V prvej vrstve kryje fajn, no prišiel mi vodový. Pri ďalšej vrstve sa ale zmenil na krásny krémový odtieň. Čo sa týka výdrže, tak u mňa sa šúpal už na druhý deň. Ale neviem, či to nebolo preto, že predtým než som nechty nalakovala som umývala riady...Aké máte s ním skúsenosti vy???





2 komentáre:

  1. Na tieto vynovené laky sa veľa báb sťažuje, že sa lúpu na druhý deň alebo aj v deň lakovania. Preto som si ešte žiaden z nich nekúpila, ale tento vyzerá pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíme, ešte mu dám šancu :)Mám ešte jeden, nude odtieň a ten by hádam aj týždeň vydržal :D preto ma tento prekvapil.

      Odstrániť