pondelok 20. augusta 2012

Gabriella Salvete 156

Áno priznávam, prišla som na chuť lakom tejto značky. Najradšej by som mala doma úplne všetky odtiene tejto značky a už sa neviem dočkať, kedy aj v našej 101 drogérii konečne objavím dva najnovšie odtiene 158 a 159 :). 

Ale späť k dnešnému laku, 156, ktorý som si kúpila naposledy, využila som akciu na laky tejto značky a vyšiel ma 1,99. Inak ako tak sledujem, tak minimálne raz do mesiaca je táto akcia aktuálna, len ju treba ustriehnuť. Čo ma samozrejme veľmi teší, aspoň mám dôvod nakupovať ich,veď sú v zľave a ešte aj ušetrím (tým obhajujem každý nový kúsok v mojej zbierke :D ) 

Spomínaný lak ma upútal svojou kapučínovo hnedou farbou so zlatými odleskami, ktoré sú na dennom svetle úžasné. potrebné sú dve vrstvy pre úplné krytie. Aj po 4 dňoch vyzeral ukážkovo a lakoval sa skvele, ako doteraz všetky laky tejto značky s ktorými som pracovala.




Som veľmi rada, že tie trblietky zlaté za chytil aj môj foťák :)

Na oživenie som použila guličkovú pečiatku od Essence.






1 komentár:

  1. já mám taky hrozně ráda laky GS:) zatím jich doma moc nemám, ale se všemi jsem byla spokojená.. takže postupně určitě budu sbírku rozšiřovat:)

    OdpovedaťOdstrániť