pondelok 27. augusta 2012

fialová mašľa

Milujem mašle...všade :) čím väčšia tým lepšia... od spodného prádla, cez tričká, náhrdelníky, náramky, náušnice, čelenky, sponky, na topánkach a aj kabelke :) No a teraz aj na nechtoch. Aj keď nie je to origoš mašľa v jednom celku. Mám už vybraté 3D mašličky ozdobné na nechty, ale pri mojom poslednom upratovaní som zistila, že ozdôb a iných kraviniek na nechty mám dosť. Musím minúť aspoň časť zo starých zásob. Inak pripravujem pre Vás článok, kde vám predstavím celý môj nechtový arzenál, takže sa máte určite na čo tešiť :D. 

Teraz Vám popíšem môj dnešný výtvor. Najskôr som si nalakovala ako základ môj najobľúbenejší biely french white od Maybelline. Naň som do polovice nechta nalakovala fialový 612/376 S-he. Nakoniec som na bielu časť laku na prostredníku zložila mašľu tak, že do stredu som dala fialový kruhový kamienok a k nemu som uložila dve srdiečka taktiež fialové do tvaru mašličky. A dielo je hotové. Nič zložité to nie je :)







2 komentáre:

  1. vypadá to moc hezky:)
    a těším se na tvoji sbírku laků, takové články mám nejradši! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj krásne to vyzerá, dobre si to vymyslela spraviť si takúto mašličku :) ..... a teším sa na tvoju zbierku, ja rozmýšľam, že svoju tiež predstavím, ale neskôr, keď bude väčšia :)

    OdpovedaťOdstrániť