piatok 6. júla 2012

NYC Lincoln Squere Levander

Druhý lak tejto pre mňa novoobjavenej značky v mojej zbierke má názov  Lincoln Squere Lavender. Zaujala ma jeho nude farba, kedže nemám veľa takých lakov. Chcela som nejaký, čo môžem nosiť na každú príležitosť. A myslím, že som si vybrala dobre. Je krásnej ružovo-fialkovej farby.

Lakoval sa super, v druhej vrstve už bol dokonalý. Schol tiež dosť rýchlo a vydržal mi štyri dni a možno by aj dlhšie, ale chcela som už zmenu.



Na nail art som použila bielu zdobičku Juli Rosse, na malíčku môžete vidieť fuksiové trblietky, to som mala v pláne použiť, len bohužiaľ zdobička odmietla spoluprácu, uschla úplne...takže som ostala pri sólo bielej.



Aké máte skúsenosti so značkou NYC?poznáte ju? ak vlastníte nejaké laky, ste s nimi spokojné?

3 komentáre:

  1. jééj krásne nechtíky :) ja túto značku som tiež len nedávno nie že objavila, ale odhodlala som si kúpiť od nich lak :) som veľmi spokojná a teraz vraj na vybrané odtiene je v 101drogérii akcia za 1€ alebo tak nejako :) takže v pondelok určite idem si pre nejaký ďalší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano sú v akcii, myslím že za 1,99, len u nás všetky pekné už boli fuč takže som nič nekúpila :( tak držím palce nech sa aspoň tebe pošťastí :)

    OdpovedaťOdstrániť