utorok 3. júla 2012

Fuchsia Bling Bling

Týmto príspevkom Vás oficiálne vítam na mojom novom blogu. Na starý blog sa mi nasťahovali nejakí škriatkovia a začali sa príliš starať do chodu blogu, nemohla som sa ich striasť tak som musela zbaliť svojich pár "švestiek" (teda tých mojich 60 článkov) do batvôžka a hybaj kade-ľahšie :D

No ale späť k článku.

Určite ste ich už zaregistrovali. Už nejakú tu dobu sa na nás "lakuchtivých" usmievajú z regálov v DM drogériách. Reč je o lakoch Sally Hansen. Dovtedy som o nich len čítala na zahraničných blogoch a mohla sa len kochať fotkami. Veľmi som sa potešila, keď dorazili aj do našej DM. Potom mi neostávalo už nič iné, len  rozhodnúť sa pre vhodnú farbu. Ja viem, lacná záležitosť to teda nie je, veď tie väčšie balenia stoja myslím okolo 10 a menšie 7,99. Ale nedalo mi, aby som aspoň jeden nevyskúšala. Veľmi vhod mi padlo, že práve v tom čase sa blížil deň matiek a môj chlap mi chcel niečo kúpiť ( že som teda mama nášho synčeka D: ) takže darček bol na svete. Strávila som v dm výberom asi hodinu, kým som každý jeden obzrela z blízka a nakoniec som sa rozhodla pre menšie balenie 330 Fuchsia Bling Bling. Prišla mi ako farba vhodná na leto, veď posúďte samé.



Ide o krásnu sýto ružovú farbu. No a lakovanie bolo jedna báseň. Vrchnák pekne sadne do ruky a štetec proste nemá chybu, dva ťahy a necht bol nalakovaný. Kryl dobre už v prvej vrstve, takže druhá nie je vôbec potrebná. A schnutie takisto rýchle. Jednoznačne odporúčam, aspoň jeden do zbierky. Ja som si povedala, že minimálne ešte aspoň jeden by som rada vlastnila :) už len našporiť a stráviť nejakú tú chvíľku výberom :D 

Veľmi sa mi páči kombinácia fuksiová s čiernou, takže som tentoraz oprášila moje nálepky na nechty a šupla som tam čiernu čipku.




4 komentáre:

  1. oo, krásny lak :) ...asi ťa poteším, teraz v dm-ke v zlavovej knižke za 150 bodov je 50% zľava na lak od sally hansen - s tým to vyjde 3.94€ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nooo tak to ani nevies ako moc si ma potesila :D ja som vedela ze si mam bodiky sporit...diky za info :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jééj, krásna farba :) a ja na taký drahý lak asi nikdy nenašporím :D och :D

    OdpovedaťOdstrániť