piatok 20. júla 2012

Essence snow white limitka

Ja viem, som trochu pozadu, keďže táto limitka sa objavila asi tak pred mesiacom a vo väčšine DM drogeriek, našu nevynímajúc, je už rozchytaná. No akosi som sa nevedela odhodlať. Aj vy mávate také stavy, keď si hovoríte, že isto si nalakujem najbližšie tento lak a keď už odlakujete pôvodný a máte ísť lakovať ďalší, zrazu dostanete chuť na úplne iný ako ste si predtým sľubovali? :D Tak toto sa stalo mne. Ale teraz už nastal správny čas :)

Ako prvý vám ukážem 01 snow white krvavo červený. Ten som si požičala o sestry.Už som tu spomínala, že červených lakov nemám veľa, keďže som im akosi nevedela prísť na chuť až donedávna. No späť k laku. Ide o krásnu krvavo červenú farbu, ktorá už v prvej vrstve u mňa kryla fajn, ale dala som aj druhú, istota je istota. Výdrž je tiež veľmi dobrá, tri dni bez poškodenia. 



Druhým v poradí je 08 Dopey. Ide o bledofialovú, chvíľami som mala pocit, že slabomodrú farbu. Veľmi príjemná pastelová farba v sebe skrýva aj drobné strieborné trblietky, ktoré v hojnom počte ozdobia nechtíky.  V prvej vrstve však krytie žiadne, pri druhej je to už lepšie. Myslím, že tretia by bola už perfektná, čo som ja ale neskúšala, keďže som naň ešte dala topper a nechcela som čakať na schnutie :) 





Takže už asi viete, že tretím v poradí bude topper, konkrétne mňa zaujal len jediný a to 01 evil queen so svojimi fialovými šesťuholníkmi, alebo ak chcete tak hexagónmi. Ak máte skúsenosti s podobnými toppermi tak určite viete ako "ľahko" sa s nimi pracuje. Mne osobne to pripadalo ako chytanie rybičiek v jazere :D Ale tak trochu som s tým aj počítala, preto nijaké veľké prekvapenie. Ale ako vyzerajú tie hexagóny vo fľaštičke krásne tak presne také sú aj na nechtoch a v kombinácii s fialkovým Dopeym sú krásne. Ak sa bojíte, žeby vytŕčali z laku tak to u tohto krásavca vôbec nehrozí. Pekne ostali usadené v laku, ale ja som dala ešte top coat od Essence gel-look. No a po 3 dňoch krásneho trblietania prišlo na rad odlakovávanie. Ale moje obavy boli zbytočné, lak išiel pekne dole bez nejakej veľkej námahy. 






No a posledným kúskom, ktorý mám z tejto Snehulienkovej kolekcie je Sleepy. Je slabomodrej farby. Vo fľaštičke môžete pozorovať jemný nádych do fialkova, na nechtoch však už nie je. Po nalakovaní mi veľmi pripomínal more :) Kryl oveľa lepšie ako Dopey, na fotke mám len jednu vrstvu. 






Inak musím ešte spomenúť, že štetčeky na týchto lakoch sú iné ako na klasických lakoch, ale pracuje sa s nimi rovnako skvelo. Ak ich ešte nájdete v drogérii určite si nejaký zoberte, sú proste skvelé :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára