utorok 17. júla 2012

Essence platničky v akcii :)

Odkedy som tento vzor videla na jednom blogu, odvtedy som túžila po platničke od essence s týmto vzorom :) No a návšteva Ostrihomu mi moju túžbu neočakávane splnila :) Pôvodne sme mali ísť na trhy, kúpiť nejaké darčeky pre rodinu, my sme si chceli kúpiť len magnetku na chladničku ako pamiatku. Lenže to by som nemohla byť šikovná a zabudnúť malému lyžičku k presnidávke. Takže sme hľadali obchod, kde by sme nejakú aspoň plastovú kúpili. (plán B bol ukradnúť nejakú v cukrárni čo bola po ceste :D ) A zrazu sa pred nami vynorila DM drogerka, môj chlap samozrejme pregúlil očami, lebo moje nákupy v tejto drogérke sa nezaobídu bez laku Essence alebo Catrice:D Lenže tu žiadny stojan nebol, tie lyžičky pre malého sme samozrejme kúpili. Oproti sme si išli sadnúť na lavičku, že mu teda dáme tu desiatovú presnidávku no a vtedy som zbadala predajňu Rossmann. Vedela som, že som o nej už niekde počula len som si akosi nevedela spomenúť v akej súvislosti to bolo. Až po chvíľke mi doplo, že je to drogéria s dvojstojanom Essence :D Ani priateľovo hundranie ma nemohlo odradiť a dobre som spravila, dvojstojan tam bol aj keď pekne vybrakovaný. Z ich limitky Marble Mania tam vôbec nič už neostalo, ale zato pečiatkovacie platničky a topper circus confetti sa na mňa pekne usmievali, no kto by odolal. Dokázala by som tam stáť a kochať sa a vyberať aj celé dopoludnie s popoludním, ale tak mali sme namierené na tie trhy...ktoré mimochodom neboli, lebo je také logické nespýtať sa niekoho kedy sa tie trhy vlastne konajú a len tak sa vybrať do Ostrihomu a po príchode z dovolenky si pozrieť na nete, že bývajú stredu a piatok a my sme sa tam vybrali v utorok...ale mne boli aj tak ukradnuté, keď som už mala svoje essence darčeky a viac som nepotrebovala :D

Toľko k story o platničkách a teraz ich využitie v praxi.



Ako podklad som použila french white od Maybelline a potom som na každý prst pečiatkovala farebné guličky. Na malíčku je The "it" color  OPI, ktorý ale nebol celkom dobrá voľba, je dosť vodový a nie je ho dobre vidieť. Na prstenníku je Fuschia bling bling od Sally Hansen, prostredník zdobí Jade is the new black od OPI, na ukazovák som použila Dark Plum od Maybelline no a palec má Ogre-the-top blue od OPI. Celé som to ešte zafixovala top coatom od Essence Gel-look.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára