utorok 10. júla 2012

catrice 230 Clay-ton, My Hero

Popravde, po tomto laku by som za normálnych okolností asi nesiahla, nekúpila by som si ho. Hnedé laky moc nenosím, mám myslím len dva. Ako som sa potom dostala k tomuto? Celkom komicky. Registrovala som sa v DM-ke do baby clubu, teda nie ja ale môjho syna som registrovala :D No a v uvítacom balíčku čuduj sa svete, na mňa okrem všelijakých vzoriek s detskými prípravkami čakal aj lak, a to nie hoc aký ale od Catrice 230 Clay-ton, My Hero. :D Samozrejme že potešilo :D

Je redšej konzistencie, mojej mame sa náramne páčil, ona má rada "skoro niajaké laky". Tak volám tie, ktoré aj keď dáte tri a viac vrstiev aj tak vám presvitajú končeky nechtov. :D 
Tento je taký len v prvej vrstve, druhá už kryje v pohode. (kedže moja mama si dáva len jednu vrstvu laku, preto sa jej tak páčil :D )Farbou mi strašne pripomína nescu s mliekom, alebo skôr tie raňajkové kávy caro, inka a pod. Obsahuje drobné zlaté odlesky, ktoré si môžete všimnúť už vo fľaštičke.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára