štvrtok 7. júna 2012

OPI Ogre-the-top blue ft. Bubblegum č.35

Jáááj leto a teplo...to môžem... a práve to teplo spôsobilo, že som dostala chuť farebne kombinovať. Nevyšlo to presne podľa mojich predstáv, ale nabudúce už budem aspoň vedieť...

Ale poporiadku. Ešte mám pár restov z aprílových noviniek, ktoré som vám ešte neukázala. Rozhodla som sa dnes pre Ogre-the-top blue od OPI. Lak je zo staršej kolekcie Shrek. Je krásnej atramentovej modrej. Musela som dať dve vrstvy, prvá dobre nekryla.



No a tu niekde ma chytila tá tvorivá sila, vybrala som ďalšiu z noviniek, konkrétne lak od švagrinky, ktorý mi kúpila v Dubline Bubblegum č.35. A šup s ním neuvážene  na nechty. Tento je trochu vodovejšej konzistencie takže samozrejme že v boji s modrou pohorel. (alebo to bol boj značiek? :D ) Ale pri druhej vrstve už aj trochu vidno že je žuvačkovo ružovej farby. Aby som to trochu upravila na končeky som dala ešte biely Maybelline french white. 



Doteraz som nepoužívala urýchlovač schnutia lakov či ako sa to volá :D ale po tomto lakovaní o ňom vážne uvažujem...po hodine ešte stále nebol úplne uschnutý...

2 komentáre:

  1. krásne su tie OPI laky, len škoda že až moc drahé pre mňa :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tieto som z ebay objednavala...tam ma vysli lacnejsie ako tu

    OdpovedaťOdstrániť